Åh vilken helt otroligt lång dag

Tro det eller ej , men jag gick upp kvart över fem i morse. Men det fanns ju en bra anledning till det i alla fall, skulle skjutsa mormor och morfar till Arlanda. Jag körde finfint på e4an mot arlanda utan problem, men på arlanda när jag stog på avstigningszonen där man egentligen inte får stanna så kommer såklart p-gubbarna. dom kommer aldrig annars men idag när lilla jag satt där själv var dom såklart tvungna att komma. Jag lyckades inte charma dom utan fick springa in efter mamma inne vid check-in och så fick jag ta hand om mormor och morfar istället och mamma sprang ut till bilen och sura p-gubbarna. Hej då, hejdå till mormor och morfar, kommer faktiskt sakna dom. Men i sommar är det dags för Bulgarien som vanligt, längtar redan.



När vi kom hem från arlanda vid 8-tiden gick jag och la mig och sov. Till halv tolv = ovanligt för sophia holm. Senare på eftermiddagen efter att ha varit och handlat med mamma och suttit ute och njutit i solen cyklade jag mot nåntuna där mange mötte mig vid nåntunaskolan. Jag hade tänkt mig en rolig stund på skolgården, men nej nej . Nille, Danne, Sebastian, Emil och Mange satt och spelade nåt döda-varandra-spel. Inomhus, medan det var strålande solsken utomhus. Jippie. Mina försök till övertalning lyckades inte så bra utan dom ville stanna inne. Menmen, fin cykeltur hem i alla fall.

Ikväll ska jag vara tråkig och ta det lugnt medan några av dom andra flickorna festar. Men jag är duktig och taggar inför KINA imorrn. Måste packa imorrn och allt. Aja. Dags å kila. pusspuss /
sophia

Kommentarer
Postat av: niki

KOMMER SAKNA DIG !!

2009-04-08 @ 02:17:06
Postat av: sophia

Aaw, kommer sakna dig med niki!! Men jag är snart hemma igen :D

2009-04-08 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0