torsdag

Godmorgon allihopa! (eller nu är det dag, men i alla fall..) Vaknade sent, pga att jag hade svårt för att somna igår. Men nu är jag ganska utvilad i alla fall :) Kvällen igår var rätt kul. Festade med 87:or (?) och nån av de jobbade tydligen på Carlings.  haha, kul var det i alla fall! Men det va inte lika kul att  därifrån in till stan i regnväder mitt i natten.. Plus att Becka hela tiden tjatade om att jag skulle gå snabbare. men men. Till slut kom vi hem i alla fall!





Haha, jag & Becka igår



Idag är en tråk-dag. Eftersom vädret gör att man inte vill gå ut så tänker jag nog sitta inne och kolla på lite gamla avsnitt av "How I met your mother" som jag har på datorn :)


puss /Niki


Kommentarer
Postat av: sophia in beijing

ahaa, va det tack vare mig !?:D

2009-04-09 @ 13:53:52
Postat av: Becka i Borås !

Hahaha , får skylla på att jag var lite full och hade JÄTTE bråttom , fast egentligen inte ? aja . Hade en super rolig kväll nikaki ! hahhahaha du glömde berätta att du tog sönder ett av Oskar(?)s märkesglas hahahha !

och en till sak så tror jag att dom var 85:or för att dom frågade om jag kände en massa 85:or från Bälinge :D hahahahahahahaa

2009-04-09 @ 23:53:42
Postat av: niki

hahahaha VA?! va de 85or? hahah men det var ju typ inte märkesglas. han sa bara det för o va taskig och för att driva med mig :P

2009-04-10 @ 00:15:55
Postat av: Anonym

hahahaha VA?! va de 85or? hahah men det var ju typ inte märkesglas. han sa bara det för o va taskig och för att driva med mig :P

2009-04-10 @ 00:16:06
Postat av: BECKSSON

Gjorde han ? hahaa , sa han att han drev ? :D



AA jag tror nästan de , dom va typ 23-24 årsåldern ;D

2009-04-10 @ 13:30:40
Postat av: Nawwwwtalie

hahahaha ni e sjuka fan snacka på privatchatt elr ngt ist tjejer :)

2009-04-12 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0