Long time no see

Längesen jag hörde av mig här också känner jag, så dags att göra det nu kanske... I alla fall, idag har jag varit och hämtat tjugotre kartor över uppsala och massa annat "roligt". Gubben på turistbyrån verkade otroligt glad över att bli av med allt, snacka om att många träd har fått sätta livet till för alla papper jag fick.... Allt detta för att det imorgon är dags för det efterlängtade besöket från SCHWEIZ. Miljömedvetna som de är så har de åkt tåg ända från Zürich. Respekt. Imorgon står jag på centralstationen och hälsar Carina, Claudia och alla andra i klassen välkomna till Uppsala! 

Jag hade tänkt att jag skulle vara duktig och plugga idag eftersom att jag inte kommer göra det under nästa vecka (TACK UTBYTE), men det blev inte så. Fint väder ledde till att jag kände för att göra annat ! Hann till och med att övningsköra lite och fickparkera för första gången och det gick bra. Stolt jag blir över mig själv. 

Ikväll ska jag mysa med mamma och pappa, känns som att det blir en bra kväll. Alla är på bra humör för en gångs skull så nu ska jag inte förstöra det genom att sitta här och vara osocial. :)

puss. / sophia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0