The master of strange dreams

Hej! tänkte svara på nattas inlägg om drömmar, jag tar hem segern i konstiga drömmar, alla kategorier. För det första kommer jag nästan alltid ihåg mina drömmar, och de är lika konstiga varje gång. En dröm jag hade hur ofta som helst för några år sen är att jag flög i ett badkar över min första skola, jag vet inte ens vad jag gjorde där jag bara flög omkring och tittade på folk... I en annan flög jag omkring på en pulka/tefat(jag kommer inte på vad de heter men jag menar dom där små grejerna som man åker ner på för en pulkabacke...) i min lägenhet.. jaja där ser ni, har haft konstigare drömmar, men ni tycker redan att jag är konstig så det får räcka för den här gången. Har drömmt ett antal konsiga drömmar som ni är med i också, men som sagt; en annan gång.. moaha
PUSS / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0