tisdag

Hej!
Den här dagen har varit en sån här dag man bara slappar och gör det man vill göra. Jag har inte gjort nånting eller tänkt någonting som har med skolan att göra. Och det har varit så jävla skönt! Allt plugg har jag bara skjutit åt sidan för att kunna njuta av lovet. (För visst måste man få göra det ibland?) Jag menar, hela lovet ska väl inte ägnas åt att plugga. Man måste ju få göra sånt som man annars inte hinner med, som att till exempel träffa kompisar som man annars inte träffar så ofta. Att ha lov innebär ju faktiskt också att man ska vila sig och komma tillbaka till skolan med nya krafter. Och det är precis vad jag ska göra det här lovet!

Ikväll blir det fest! Hoppas alla har en bra kväll! :)



Pussåkram /Niki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0