TJA

hej allihopa! VILKET HÄRLIGT VÄDER! (fast kallt) känner att bloggen är ganska död haha, men det fixar vi!
Jaa ni. Idag kommer schweizarna hit. Kul! :) Då kommer man inte se Sara och Sophia på en vecka.. mindre kul =/ Men men. Hoppas iallafall man kommer träffa schweizarna litegrann i skolan så jag kan säga det lilla jag kan på tyska.. ehm. typ "Ich liebe dich". Det är seriöst det enda jag kan säga haha :D

Aja, ska inte babbla mer. Tänka tillägna en låt till min kära Nátali igen :) Här kommer den:




"estoy enfermo de amor, enfermo de amor, enfermo de amor. estoy enfermo de amor.." haha

/Niki

Kommentarer
Postat av: natalie

eftersom jag oxå heter natalie, å känner er(min) natalie å oxå ÄLSKAR låten, så tar jag åt mig (a)

2009-04-22 @ 15:18:57
URL: http://nattuzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA DU E SJUK, HON MENADE MEJ IDJUT HON MENA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TACK NIKI FÖR ATT DU TILLÄGNA LÅTEN TILL MIG <3333 // DIN NÁTALI

2009-04-23 @ 00:17:55
Postat av: Becka

HAHHAAH trodde de va natta som la upp låten . thihihihihihiihiihi , jag tar åt mej , taaaack nikaki :D <3 vad gulligt av dej att tillägna en låt till mej <3 .

2009-04-23 @ 20:59:14
Postat av: niki

hahahah vaa? becka :P den va till natalie din idiot :D

2009-04-24 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0