090521

Idag, är det en bra eller dålig dag? Dagen började jättebra , humöret på topp! Solen sken och allt va bra. Nu är det moln och det regnar. blä.

Så på så sätt känns det ju skönt att jag lämnar skitvädret här hemma och drar till POLEN idag! Ska bli rätt kul faktiskt, fira mamma på söndag också som fyller 45. Sen är jag hemma igen och fram tills dess måste jag ha pluggat in engelskaglosorna och gjort tyskaläxan (KOM IHÅG KOM IHÅG). Snart är det studenten för treorna och då tänker jag stå på Katedralskolan och krama vissa i alla fall.


lets spread some love


Sommarlovet närmar sig ju också med stormsteg! Nu är det inte mycket alls kvar i skolan , bara nationella i tyska (uppsatsen på 150 ord typ, lätt som en plätt!) och en labrapport ,det ska jag nog fixa bra . Kan ju inte slacka ner totalt så här på slutet.

Men nu ska jag packa det sista och sen bär det av mot ett 20+ gradigt Polen!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0