JAG

Girls hur blev det med att uppdatera våran kära blogg varje dag? Men ha modet uppe! Vi har en stadig besökare som återkommer varje dag!:) Vi går mot ett liv i rampljuset tjejer!!
Såa: upp to date-done:)
Jag sitter här i min sjuuukt snygga moderat-tshirt som alla som var med på valupptakten fick, jag var inte med, min syrra konfirmerades men speciell som man är fick man en ändå. Hade jag haft en fungerande kamera hade ni fått sett den på. Men så är livet biatchess. Center of attention när jag gick hem i den i alla fall. hihihiiiiiii. Nej. slut på divafasoner nu är det matte som gäller!


//SARA

Kommentarer
Postat av: niki

TÖNT-MODERAT!!

2009-05-13 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0