tillägnad N

HEJHEJ:)
idag är det fiinaste vädret på länge! `Det är nu man ska vara ute i solen med en glass och bli brun!! Men nej. Man går ju på Katte. Så det är nu man sitter inne med engelska bokpresentation, tyska, geografi (nej den är inte klar än) osv osv...
Men vadå, det är väl bra jobbat? Ja verkligen om jag hade fått NÅT gjort ja! ahhhhh!!! Igår kväll var jag och becka hemma hos sophia, hur mysigt som helst!!! GOD vad Becka skrämde upp oss med en historia som jag inte tänker skriva om här för det betyder säkert otur. Tänk er vilken film det skulle blivit, om jag skrev värsta skräckhistorien på bloggen som sen inträffade... :S 

och vilken het, snygg, sexig tjej kan ha skrivit det här till mig?:) hihi gissa! Ni får dessutom (!) se min underbara T-shirt som jag skrev om för några dar sen! That just made your day, huh??




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jaaa vem kan det vara ?? FUL T-SHIRT by the way :)

2009-05-17 @ 17:54:25
Postat av: Lisa

Vad satan ska man göra vid näsblod?

Läs min blogg http://hoppalong.blogg.se



kram

2009-05-17 @ 18:02:17
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Postat av: sophia

jag vet vem det är ! men jag vågar inte säga hennes namn offentligt, hon kanske blir skitsur(som bilderna på facebook) . ha ha ha. hon börjar på N och slutar iki

2009-05-17 @ 19:34:16
Postat av: niki

Vem är det?? fattar inteeeeee (dumma teamet)

2009-05-17 @ 22:34:49
Postat av: niki

svar på lisas kommentar:

wtf?!

2009-05-17 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0